sobota, 9 listopada 2013

Pracochłonna sobota :)

Cześć ^^
Dzisiaj miał być post 10 pytań/odpowiedzi ale nie chce mi się odpowiadać na nie,więc postanowiłam coś innego tutaj napisać :)
Chyba jak u każdego sobota jest dniem odpoczynku ale dzisiaj to odpoczywam dopiero teraz pisząc tego posta:D
Najpierw porządki w domu, potem w kościele a na wieczór babcia poprosiła mnie o pierogi...
po skończonym klejeniu wzięłam się za robienie francuskich ciasteczek z jabłkiem. Powiem tak nie lubię miodu, który był jednym ze składników ale w połączeniu z ciastem francuskim było Bardzo dobre. Jutro niedziela nie trzeba się uczyć z racji że poniedziałek jest wolny ale mnie czeka napisanie referatu o mojej miejscowości i w dodatku muszę obejrzeć Potop (prawie 5 godzin filmu) już czuję jak zasypiam ! :D

 Oto kilka zdjęć z tworzenia ciasteczek hehe ;]

Jabłka dodajemy do rozpuszczonego masła połączonego z miodem 



Dobre, smaczne i mało kaloryczne, Idealne na jesienne dni 

http://www.youtube.com/watch?v=rr1DSgjhRqE

2 komentarze:

  1. Słodko. : ))
    kierunkowy48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś przezemnie oTAGowana :) serdecznie zapraszam na mojego bloga http://kasiulek1895.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń