piątek, 3 stycznia 2014

Przeceny, zakupy, życie jest piękne

Cześć ;))
Nie było mnie to hohohoh wiele czasu , powodów jest mnóstwo ale największym to był po prostu leń.
Dzisiaj postanowiłam pokazać wam moje nowe dziisaj zakupione kosmetyki:).Wybrałaś się z Kasią na zakupy, począwszy od ciuchów a skończywszy na kosmetykach,jest poczatek roku więc jest wiele fajnych promocji, z zarobionych pieniążków na sylwestra dzisiaj zaszalałam ;)



perfumy( przepiękny zapach,zniewala z nóg i z tego co zauważyłam długo trzyma) dezodorant i żel pod prysznic kupione w biedronce perfumy za około 13 zł i w zestawie dezodorant i żel też za około 13 zł:D

dwa  lakiery  z zaawansowaną multi-witaminową formułą wspomagającą wzrost paznokcia jeden fioletowy z takim brokacikiem delikatnym a drugi kremowy 

dwa w cenie jednego (9.99zł)  czarne tusze do rzęs pogrubiająco-wydłużające 

multifunkcyjny antybakeryjny krem BB (lekki krem + puder ) za ok.13 zł:)
puder z gąbeczką (za ok. 9 zł)

krem do depilacji firmy EVELINE (jestem ciekawa skutków tego kremu ma on 125 ml więc wystarczająco na kilka razy użytkowania  :)) i szczotka mam podobną i jest zadawalająca  i funkcjonalna 
  
                                                      idę aż pomalować paznokietki:)

3 komentarze:

  1. świetne rzeczy!
    większość miałam okazję uzywać :) recenzja b. dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka. Super post ! Chciałam Cię powiadomić, że Cię nominowałam do Nominacji LBA :)
    http://perfectprincess11.blogspot.com/2014/01/nominacja-lba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń